.........

suttit o tittat på gamla, gamla bilder., känns som jag levt 3 liv ibland. har som varit 3 personer.
jag hoppas jag numera är en 4e, som kan vara en blandning. men  det känns som jag återgår till mitt äkta jag.

fast ibland känner jag mig bara hemsk och elak, jag vet att jag inte skulle vara det med flit.
men jag oroar mig för det.
hann ge migsjälv enormt med ångest för sådana saker innan jag gick till dagis imorse.
var som ett frågetecken första stunden där.
gick över sedan.

måste börja med julklappar o sånt i veckan. det kommer bli stressigt. o även pappas födelsedagspresent. ska bara fota den.
ska även fota julkort med lovisa..
det är ju kreativa saker, men jag har en längtan efter natt + kreativitet. typisk mig som vart ledig från allt hela sommaren.

jag vill så gärna ha dennis med mig under HELA julen, men det blir inte så,  vi har iaf haft mysig 2a o 3e advent o idag hoppas jag vi ska ta en promenad i stan..
baka pepparkakor kanske.. ja dom flesta sakerna som är mysiga med jul är innan julafton. ska försöka använda de dagar han är hemma till sånt.
(om han vill.. hoppas han vill det <3)

dricka kaffe nu för att orka tvätta, sedan ska jag åka in till stan o kolla lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägga upp gamla bilder då? :)

2009-12-14 @ 16:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0