.......

igår var jag så snurrig.
första saken:
skulle möta maria i stan vid 12 då hennes föreläsning slutade. kollade inte mobilen förens vid spårvagnhållplatsen.
hon skulle visst ha föreläsning till 3. så fick traska hem igen
andra saken:
skulle vara på terapimöte kl 14
åkte iväg o upptäckte jag skulle bli lite sen. tänkte ringa o förbereda henne på det.
hennes talsvar sa att hon inte var där fören imorgon kl 7.30 JUSTJA tänkte jag, det sa hon ju i förra veckan. hoppade  av o åkte hem igen.

sedan kom maria, o hennes bäbis. fast bäbisen är i magen. men man kan se nu att den bor där, klart och tydligt :)
såå otroligt spännande!
vi hade en mysig kvällsfika och diskussioner angående högskolestudier o så.
fick nämlingen mitt antagningsbesked igår.
kom in på de 2 kurser jag hade som högsta prio av fristående kurser. och reservplats 26(stor chans att komma in då) på ett lärarprogram. men det är inte riktigt det jag vill läsa. och jag vill och borde nog gå klart min arbetsträning.
men jag vet inte hur jag ska försörja mig efter mars. och jag vet inte om jag har samma tur nästa termin.
jag vill helst gå förskolärarutbildningen eller samhällsorienterade ämnen.
jag blev reserv på samhällspedagogik. reservplats 40 på en utbildning för tidigare åldrar, samhälle människa o natur hette det.
fattar ingenting av det här.,eller ja mkt lite!

det går hur bra som helst på min arbetsträning iaf! jag får mkt beröm o jag kan ta till mig vad de säger lite grann då de säger., det är ovärdeligt att ha dig här, du gör en sådan insats osv.
känns jättebra!!
får ingen kritik iaf.
skönt   haha
alla som jobbar där är inte superbra. men jag kan överse med det o händer det igen att jag känner mig så som hon fått mig o känna mig. så kommer jag säga ifrån.. har lovat mig att bli bättre på att vägra bli orättvist behandlad.


JAG HAR HITTAT KAMERA SLADDEN!


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv Hahaha sånt händer även den bäste ;D

2009-12-09 @ 22:15:35
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Mia

Grattis, kul att du kom in! Du kan ju alltid gå någon fristående kurs nu och kanske börja förskolelärarutbildningen till hösten? Även om det inte är det man allra allra helst vill plugga kan man ju alltid ha nytta av det senare ändå.



Jag har haft sån himla ångest över våren men kom också in på min högsta prio. Sån sjuk lättnad.

2009-12-09 @ 23:44:24
URL: http://cyndamoore.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0