Dec. 22, 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

ja, tex åt sushi, drack rödvin det var bra gjort av mig

2. Höll du några av dina nyårslöften?

äh, jag har aldrig några

3. Blev någon av dina vänner förälder i år?
ja malle o danielle


4. Dog någon som stod dig nära?
nej


5. Vilka länder besökte du?
tunisien, danmark


6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
ta vara mer på dagarna.


7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
30e maj var himla fin dag.,det var även en himla bra dag 2008


8. Vad var din största framgång 2009?

varit sambo 1,5 år kanske.. trodde jag nog inte riktigt jag var kapabel till


9. Största misstaget?
vetifan, sluta med mediciner, det funkar aldrig


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja både sjuk o skadat mig


11. Bästa köpet?
PUSSEN<3


12. Vad spenderade du mest pengar på?
heminredning


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

familj,dennis,vänner, katterna, resan,


14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?

vet jag inte än, vi har lyssnat på johnossi mkt i somras, o nu lyssnar jag massvis på muse

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
GLADARE, jag är en riktig solstråle jämfört med förr i tiden!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tatt vara på dagar

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

hänga upp mig på skitsaker som inte är viktiga i längden.

18. Hur tillbringade du julen?

kommer fira den i stenungsund med familjen, vilket känns motstridigt. vill vara med dem men vill även vara med dennis o egentligen så känns det mest jobbigt så jag skulle vilja vara ensam


19. Blev du kär i år?
nej förra året


20. Hur många förhållanden?
1


21. Favoritprogram på tv?
åh numera hatar jag teven. aldrig tittat på så jävla mkt teve förut., DET önskar jag istället jag gjort mindre.


22. Favoritbok?
åh så kass på att läsa, ingen fokus. så får väl säga internet.. haha


23. Största musikaliska upptäckten?
haha lady gaga


24. Något du önskade dig och fick?
kattunge!! laptop!!! saramys tavla!! jordglob!!ryskadockor!! allt av dennis!


25. Något du önskade dig men inte fick?
jag vet inte


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
var i skolan tror jag


27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
ja finns det väll alltid.


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
tråkig, färglös, bekväm fyfan va det låter illa. ärhs när jag ville va fin så var det lite blandat med rock/trash/mode


29. Vad fick dig att må bra?
nära o kära


30. Vem saknade du?
vänner jag träffar för sällan!


31. De bästa nya människorna du träffade?
suss

32. Årets sötaste?
pussen


33. Årets hetaste?
min dennis <3


34. Årets största kärlek?
DENNIS


35. Årets besvikelse?


36. Årets bästa?
tunisien med dennis


37. Årets snällaste?
mina vänner

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0