:D

på sånt strålande humör
sjukt konstigt.
mensont o svullen om magen o alltihopa. känns som jag är as-bajjenödig hela tiden men ändå jätteglad:S

tycker jag är fin i mina nya underkläder, som jag köpte idag. de är lite gamladags stil, och trosorna har en väldigt hög midja, o bh:n har en volangkant längs nerekanten.
jag har varit på stan. i mysiga secondhandbutiker o sådant o inredningsaffärer o även en fika med dennis.
gått runt o tittat o beundrat denna underbara stad jag bor i. jag älskar göteborg!

köpte ett läpptstift till migsjälv också, det är i den helt perfekta nyansen. jättefin ljust röd, o matt.
julklappar till mina systrar. åh jag e helt grym på att köpa presenter. fan att man e sån fattiglapp jämt.
skulle vilja köpa presenter till folk väldigt mkt oftare!


daizy är vän med sina ungar igen, nu får de t.om snutta på henne
ja.. denna dramatik., skumma katter jag har.

lyssnar på britney spears... på repeat. för jag är en cpis
måste hoppa o studsa lite.


åh. dennis hann o säga/skrika
kan du inte lyssna på din musik i lurar. fan oxå trodde han spelade data..
inte meningen o plåga sötnosen. ska pussa han istället.. kanske tvinga han o dansa me mig.  JA bra idé :D

puss på er alla o god jul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0