caturday



belly räcker ut tungan o retar mig här brevid mig.




idag har vi vart på kattutställning jag o dennis.
träffade lite folk som man känner, var kul :)
det är sån go stämmning bland kattfolk hehe

kattungen siri ställde ut som ännu bor här hade tuff konkurens men fick fin bedömning o ex1.. jag vet inte riktigt
vad det innebär. kan nog innebära en titel som champion eller premier eller något efter ex antal sådana bedömningar vetifan :)
men det var iaf roligt att vara där som sagt.


snart skall suss komma o vi skalll dricka lite vin :)


hade en så otäck dröm inatt. men den kan nog få mig att förändra sätt att leva mitt liv på.
jag borde skapa något från såna drömmar jag haft. nu är det två jag minns så extremt tydligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0