hejchej



gick klädd såhär upptill, vitrutiga uppvikta pyamasbyxor och röda pumps med rosa sockar jättetjusig chej !
så gick jag som en modell förbi dennis och sa det är bara jag och modeller som kan sånt här. se sjukt bra ut i vadsom helst, ellerhur ?!
han bara skratta åt mig och sa för 10:onde gången den dagen: du är störd,. men på ett bra sätt.

sånt får jag höra så ofta du är så konstig men på ett bra sätt !

jag tänkte om man skulle gå till en som verkligen är konstig och säga så du är jättekonstig men på ett bra sätt!! eller till någon utvecklingstörd heh.. urss. (fyyy helene man får inte göra sig rolig över .. JO det får man.)
men jaa det va så roligt då jag tänkte på det iaf.
jag var ju /är ju störd men på ett DÅLIGT sätt antar jag?? varför annars bli sjukskriven för det.

jag antar att dennis hämnas nu,,. jag spelar den där musiken som jag aldrig skulle erkänna för någon.
han spelar någon sorts metal
och jag då den här blonda tjejen som bara har trosor/strumpbyxor på sig å verkar vara på sån rolig fest,...
jag tror jag vann han tog på sig lurarna igen,

belly är så söt. en av få katter som aldrig har halsband men som blir jätteglad då hon får ha på sig ett.
tjejjigare tjej får man leta efter. värre än mig. för hon vill bara leka med saker som glittrar och är lila eller rosa.


Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Fan vad söt du & fan vad söt katta!

2009-04-16 @ 14:30:04
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0