skön känsla

i juni är jag klar med mina gymnasiebetyg. de är kanske inte helt jävla asdåliga så jag kanske kan komma in med lite tur där jag vill läsa, jag kommer börja arbetsträna i höst. skall nog få en praktikplats. och nästa vår kanske börja halvfart på högskolan.
så mycket som bara löser sig så jävlagött.
ett mål jag har haft är ju att bli klar med gymnasiet och jag har försökt flera gånger,. komvux, folkhögskola och distanskurser,men nu har jag snart gjort klart något utan att hoppa av.
jag tror det är en ganska stor grej ändå.

terapi-kvinnan sa idag en rolig kommentar.. heh
det är ju HOPPLÖST hur himla bra du är

strax skall jag nog skaffa mig ett nytt objektiv och lämna in kameran på service. sedan skall det fotas :)
tills den är klar  kanske jag kan passa på att testa någon annan kamera har fått en polaroidkamera och en  gammal analog vintage olympus av dennis:)
jag tror att jag skall köpa en diana+ kamera med blixt oxå. det finns rosa/svarta såna nu:) det blir väldigt fina kort med dem
http://www.lomography.com/diana/products




Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Himla bra du jö vara :)

2009-04-30 @ 08:41:36
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0