ensam hemma

jag mår lite bättre nu.
jag pratade med saramy på msn förut. det är så himla skönt med någon som verkligen kan förstå en.
men samtidigt tycker jag det är hemskt att någon annan skall behöva ha en lika ondsint hjärna som jag.



kunde inte denna strävan hjälpa mig.. skulle kunna kanaliseras ut i något konstruktivt liksom.. nej det bara förstör.
jag kommer aldrig undan denna skiten.
ALLT inte bara utseende. det tar över hela mig. exakt allting och vad skönt om man kunde vara i en dimma eller sova hela dagen.. slippa hjärna som skenar och aldrig slutar
jag tänkte att isolering skulle hjälpa mig. jag skrev ju om det men
även ute i en jävla stuga där jag bodde och blev försörjd på magiskt vis genom att fota och måla tex. jag skulle nog må likadant där! det är inte alla andra va de tycker tror osv..
även om det gör mig så jävla paranoid så man nästan skulle kunna säga att jag har vanföreställningar..


menmen.
nu är det faktiskt ganska lugnt i huvudet.
jag är väl aldrig speciellt objektiv i min syn på mig som jag å saramy pratade om innan..
men just nu, det är faktiskt lite lugn å ro i mitt huvud. men inte i min kropp!
jag lyssnar på skitmusik och dansar runt och sjunger med i dåliga låtar,
men man blir glad och det ploppar upp lite ideer i huvudet så jag ritar lite och skriver ner lite saker.
haha tex skratta jag högt åt mig själv innan..
på min lista över vad jag äter så borde jag för att roa migsjälv, skriva dit kroppsvätskor !! haha fytusan vad roligt...kanske inte så roligt. kanske jag som är uttråkad.
på tal om vätskor jag är jättetörstig. jag dricker så himla dåligt bara för jag tänkte dra ner på saftdrickandet men det blir att jag inte dricker alls för vatten är så äckligt....




det är helt mörkt förutom här vid min dator och ett ljus tänt på balkongen och jag går och röker på balkongen och lämnar ciggen där ute och tar ett bloss då å då. och springer omkring och virrar och det är ganska mysigt att vara ensam.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0