april april din dumma sill

jag har inte blivit lurad än... jag borde ju ha blivit det med tanke på hurdan dennis är.,.

igår köpte vi en nya soffa sådär lite lagom impulsivt :D
får 2000 kr i presentkort på den affären också väldigt bra! och den var på rea men det märktes inte riktigt på priset ändå men fin som fan är den!!
svart soffa med schäslong. nu behöver vi oxå en matta. vi skall kolla på holmens(en secondhand marknad för saker och möbler i göteborg) efter någon fin som kostar lite så det inte gör så jättemkt iom nån katt kräks på den. det skulle kunna vara en orientalisk matta. eller bara någon vit. (så inte katthår syns så mkt)
behöver massvis av goa mjuka men fina kuddar att ha i soffan.
och så behövs det en taklampa och helst ny färg på väggen,
men jag vet ännu inte vad som skulle passa. jag tycker  om svart,rött,rosa,lila, turkost(men rött är i köket, lila i sovrummet, och rosa ska vi ha där jag har min dator, ) turkost passar nog inte i ett helt vardagsrum heller. kanske skulle funka i hallen eller någor. vet inte vill ha nån rolig tapet där. man kan ju köpa såna trots de kan va väldigt dyra. för det behövs bara en rulle dit tror jag.
men åter till vardagsrum. det kommer vara svart soffa. svarta spetsgardiner. det finns ett rött ikeaps skåp som teven står på.
rösa filtar har vi just nu men det går ju att byta ut.
men det röda ikea ps skåpet vill jag inte byta ut för jag tycker mkt om det!
vad kan man ha för färg på väggarna då??
alltr jag kan komma på är vitt med kanske fondvägg med snygg svartmönstrad fondtapet.
men tex på kuddar och sådant vilka färger utom röttsvart vitt.. känns tråkigt. det är köket som skall vara så. röttvsart vitt liksom.
jag har fixat iordning lite på balkongen. bilder kommer snart. det är jättemysigt redan!  hängt upp en ceriseröd gardin, och en vit spetsgardin, och vi köpte en luddig mörkrödmatta.  har ställt ut ett svart fyrkantigt fat med värmeljus och en rund  bordstablett som duk på mitt cafebord med marmorskiva.. fint är det :)
jaja.
jag funderar mkt på såna häringa saker.

snart skall jag visa dennis saker jag vill ha när vi har pengar igen det kommer dröja men jag längtar så mkt måste göra mig glad.(jag missade skolan....  FY MIG)
vi skall kolla runt också på saker vi vill ha till vårt hem sen. i stan å på holmens sen ska han hämta soffan :D :D


Kommentarer
Postat av: JHNA SUGARFUCK

Du har en snygg blogg o du är snygg. Ville ba säga det. Puss *

2009-04-07 @ 19:03:41
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0