where is my rainbow where is my head

jag lever baklänges idag. jag saknar saker som är konstigt att sakna
jag vill ha bus och äventyr, jag kanske skulle skaffa busfrön och odla bus?
ett lager med bus i garderoben. bara plocka å ta.
det finns viktiga saker att ta tag i.
eller det känns så iaf!
men jag sitter å tänker på gammal tid.
jag var ett vrak.men jag var ett roligt vrak.
och jag bodde på en soptipp

jag känner mig lite konstig. tiden går jättefort, eller är det sakta den går?
jag vet inte men det är rätt skönt.

varför måste jag vara snart 30 och så himla ansvarsfull?
snart 30 snart 60
¨snart död

lyssnar på 80tals hits varvat med riotgrl punk. sitter här.
hoppar å studsar med min nya klänning å min nya mössa. dansar fuldans uppe på soffan.

snart är det helg,.
ge mig dödsknarket.

KARATEFULL Å KRÄKAS GÅR LIKA BRA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0