äckliga djur och fotouppgift

de 6e november ska jag gå på OM på nefertiti jag hoppas någon följer med mig, annars ska jag gå själv.
det kommer vara flera spelningar i höst som jag bestämt att se. i typ 2 år har jag missat: melvins, high on fire och earth.
säkert fler men jag hade bra anledningar till high on fire och earth för jag var knasig i huvet, men melvins det finns ingen ursäkt. åh jag blir så lessen när jag tänker på det.
det bästa är att om ingen vill följa med, så har jag innestående saker att tvinga lovisa till eftersom jag följt med på fotbollsmatcher :D hahaha
men det är dumt av mig att följa med på sånt. alså det är helt sant det här. gais förlorar faktiskt inte jämt va jag förstått men då jag vart med, borde de ha vunnit, men har liksom spelar uruselt tydligen och förlorat ändå. antagligen för jag var i närhete av ullevi , i skolan om det var nånslags tävling mellan alla klasser så vann min klass den gången jag stanna hemma.
jag har extrem otur på allt såntdär. och den smittar tydligen också.






 


om-at giza
lite lång låt så den får delas upp i 2 :D den är bäst efter typ 4 minuter
maria sa det låter jätteläskigt när han sjunger, men jag tycker det låter så jag blir helt lugn i huvudet
jag skulle bara testa och se om jag fatta hur det funkar att visa videor från youtube här. det var ju lätt.

röker mkt idag. urs helt äcklig hosta har jag.
känns som allting med foto b går åt helvete. förra året så var jag ängslig hela tiden och saker gick väll ibland emot mig.
men jag hade extrem fokus på det.
nu har jag bara fokus på att allt går emot mig, och jättemkt stress och ängslighet.
kommer ju gå åt helvete,( kanke är så man inte ska tänka)
jag har inte fotat uppgift som skall vara inne på måndag och redovisas då. men hade mina kära vänner kunnat säga nej direkt istället för att få mig att tro de vill ställa upp, och sedan vela typ  så hade det vart rättså mkt enklare.

kanske låter lite gnällig men alltså jag vet hur det är jag kan heller inte säga nej. men nu så va jag liksom tvungen att ta en ny bild i sista sekund. och frågan är om jag ens kan hinna i tid

på lördag är det kalas hos nadia :)  ska bli jättekul !
sara kommer ! träffar i princip aldrig sara för att hon bor i umeå nu.

någongång snart skall jag skriva om en skitläskig grej. det är verkligen sjukt läskigt när man tänker på hur allting verkar hända så himla lägligt, det kan ju inte vara sammanträffande. men jag kanske sitter och läser för mkt om konspirationsteorier.

 en annan sjukt äcklig och läskig grej var att på en löpsedel stod det, koloni med giftspindeln svarta änkan hittad i villaområde i göteborg
uhhh, tur jag inte bor i villaområde. jag ryser bara att tänka på det,.
och lovisa sa en annan äcklig ÄCKLIG sak. nån vän till hennes jobbarkompis har en boaorm.
hon gick omkring med han runt halsen och gosade antagligen som alla gör med sina husdjur, tyckte nog han var den finaste ormen och att allt han gjorde var urgulligt..han brukade sova brevid henne och allt som normala husdjur gör.
men så slutade han att äta. och sedan en dag då hon vaknade låg ormen helt raklång brevid henne när hon sov. det brukade inte ormen göra, så hon ringde vetrinären och fvar orolig. vetrinären sa
DU MÅSTE AVLIVA DEN ORMEN NU!
ormen har alltså svält sig i en tid, mätt upp tjejen för att se om han är lika lång som henne, för att undersöka om han kan ÄTA UPP henne!! så utstuderat och planerande liksom svälta sig länge för att få plats med massa mat. fy.

jag var hos lovisa inatt och spelade bobblebubble eller vad det nu heter, på nintendo 8bitar :D drack te och mys.  va längesen jag va hos lovisa halva natten. måste jag göras oftare. blir väll så nu också för båda har pojkvän. lovisa hade ju tur innan som hade 2 substitut pojkvänner. både jag och sara
när jag gick hem så var det stjärnklart och månen var jättefin. och alla träd var jättefina gick och tittade upp i luften hela vägen hem. skitvackert var det allting.

nu ska jag dricka mer kaffe



Kommentarer
Postat av: johanne

hahaha men du det där om boaormen är en klassisk urban legend, det kan man lätt uttyda på "nån vän till hennes jobbarkompis har en boaorm" det är alltid en vän till en vän det gäller för att det inte går att få direktkontakt med den och få historian bevisad. och sen tror jag inte att ormar "mäter" sin mat. haha men kul hitstoria. jag älskar urban legdends. kommer fan inte på vad det heter på svenska. men "råttan i pizzan" är ju en klassisk bok om just det, boaorms-historien finns säkert med där. af klintberg heter han som har skrivit iaf.

2008-10-17 @ 15:01:39
Postat av: svar till johanne

ja iofs så var det en äldre och säkert ormrädd tant på hennes jobb, men ja, man ska väll inte tro på allt man hör, men hmm.. ormar är ändå lite läskiga. inte lika läskiga som spindlar men ändå

2008-10-17 @ 15:12:08
Postat av: candy

usch va äckligt om ormen!jag tror helt klart att det är sanning. ormar är ONDA o borde avlivas hela bunten.

förlåt för de me fotogrejen..trodde ja skulle hinna bli frisk. nu är jag frisk men ju i stockholm så det kan bli svårt ändå.

pusspusspuss!

2008-10-27 @ 01:14:30
URL: http://candylouwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0