trasig

faktiskt. men bara tummen. så nu har jag gips på högerhanden, jätteotympligt. besvärligt är det.4 veckor ska det vara kvar.
måste äta pencilin och jag mår obeskrivligt illa pga det. mensvärk tillpåköpet. ynkynk..
tråkigt för mig att jag inte hade någon olycksfallförsäkring. pappa håller på å skrämmer upp mig att det kan bli besvär i efterhand.


jag va på rockbaren och stod i baren när den luckan de kan fälla upp för att bära in disk, den stod u pp och föll ner, träffade tummen och den gjorde ett djuptjack in till benet sa vakten för han kom och hämtra mig därifrån och ner i köket för han sa man måste skölja det så det börjar blöda.så stod jag där och blev jätte yr sok jag va på väg att svimma, började svettas och må illa. fick sitta ner.
men sen fortsatte jag festa lite till innan jag åkte hem. och nästa dag så åkte jag in till axess akuten för det såg inte bra ut och trots jag tejpade ihop såret så fortsatte det blöda genom plåster och sånt.
så fick jag röntgas och benet var helt av.
känns lite cp jag inte känt mer liksom..
gjorde ju ont, men min kropp är lite skum, brukar störas mer av smågrejor som tex att jag mår illa nu. sånt är sjukt jobbigt.
har tydligen väldigt hög smärtgräns.


jaja.
påå torsdag skall jag åka till stenungsund :)  va hos anna och ha myskväll kanske och va där lite längre stund, umgås själva lite.
eventuellt ska hon va modell åt mig på courtney bilden jag inte fått gjort än heller. de andra redovisa idag. men jag fick lov att göra det senare. snäll per.
va väldigt intressant att se de andras tolkningar av bilder där idag så många snygga. tex 2 som jag fastna för, en hade försökt härma en japansk fotograf och fotat hav och horisont.så snyggt med det vita mot det svarta sådär avgränsat och i olika ljus och toner liksom. han hade åkt till öckerö, och fotat kattegatt och till klädesholmen och fotat skagerack och till vänern. så det var 3 olika "hav " en hade härmat lennart nilsson och bild då spermierna träffar ägget som jag ju sett i den boken et barn blir till. och han hade fotat ett stekt ägg och lagt ägggroddar runt, det såg jätteäkta ut. han hade photoshopat lite och ändrat färgskalan på den men det var sjukt man fatta inte alls först hur han gjort
kändes som det fattades folk . inte bara jag som halkar efter..kanske.



Kommentarer
Postat av: candy

heje!klart dom är såna. usch usch uschhhh....

jag har de braaa:)hur har du de?läker handen?mmm börjar väl bli lite för kallt nu kanske...jag lär ju få halsfluss minnnnst...kanske kan vara i en inomhuspool istället?:)

2008-10-27 @ 12:24:34
Postat av: Anonym

aargh nu fatta ja vad som helst,usch å fy fan så jävla ont det borde ha gjort, men det är som du säger att de värsta skadorna känner man inte så hemskt för kroppen typ bedövar!!!

krya på dig, socker!!!

2008-10-29 @ 22:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0