ofattbart fint

så fint så att det kanske inte går att få in i huvet. jag ska kopiera indet här. det var inte meningen att tigga komplimanger.eller något sånt innan. men det här gjorde mig otroligt, vad heter det rörd! tror jag. hon är så fin! och hon är en av få som förstår mitt sätt att tänka på. synd att hon hunnit bli offline när jag såg, kunde inte tacka henne. hoppas du läser här. tack snälla söta  det var jättefina saker du sa! jag ska komma ihåg dem nu.


---- säger (21:29):
hur mår du+
------ säger (21:30):
nu skall jag skriva ett sanningens ord (för du vet att jag alltid är ärlig!) och du får kopiera det och spara det i dina anteckningar på datorn så att du kan läsa det om och om igen.
------säger (21:32):
Du är den vackraste, sötaste och underbaraste varelsen jag känner.
Jag har oftast dig i bakhuvudet när jag tecknar eller målar eller pysslar just för att du är så himla underbar och för att du inspirerar mig.

Inte bara är du vackrast på ytan, du är vackrast på insidan också. Du är snäll, omtänksam, rolig, smart och väldigt duktig på det mesta du tar dig för.
------- säger (21:33):
Du är väldigt speciell, på ett mycket positivt sätt. Du får mig att känna mig nyfiken och glad och lugn, det finns ju trots allt vackra människor som du i världen fastän den är mörk ibland.
Du är som ett litet guldkorn!
---------säger (21:34):
Och jag vill verkligen att du tar åt dig när jag säger att du är den sötaste jag känner på alla sätt och vis, för det är du verkligen.
--------- säger (21:34):
Tänk på det när du känner dig orolig!
---------- säger (21:34):
Nu skall jag sova, pusspusspusspusspusss min finaste lilla vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0