nu ska jag vända allt.

idag började dåligt,. eller så var det igår som slutade dåligt. men, jag ska vända tankarna nu. jag ska.
jag gör mig själv lessen, hela tiden. och jag har redan gjort det tusen gånger jag har redan tänkt såhär tusen gånger, det är som att sitta fast i nån jävla tidsloop.
jag känner mig bättre nu. jag ska nog gå ut och fota idag.
jag tog kort på den jävla boken som jag tänker bränna. fyfan hon är så JÄVLA jobbig. iaf hitills i boken. hon  beter sig som ett jävla cp. eller, fan.. varför jag tycker så är för att jag känner igen hur jag var förr. jag hatade att vara sådär även om jag inte vill tro jag var exakt sådär. men nog inte långt ifrån. jag va nog dessutom värre påsättochvis. för jag blev inte bara lessen och åt piller. jag hota att ta livet av mig osv dessutom. jag tänker inte läsa mer. den boken förstör. hon sätter jobbiga tankar i huvudet på mig. hitta den i bokhyllan. jag har redan försökt läsa den för många år sen men då pallade jag heller inte med henne. för hon har ätstörningar och det hade jag också då.

jag kanske bara ska ta paus och läsa klart boken när jag mår bättre?
fortsätta läsa äcklet av jean paul sarte istället. den ger ochså lite konstiga tankar ibland. men iaf bättre tankar än vad andrea i skitboken har.

jag väntar på kaffe och på att affären ska öppna, klockan är nu 08.43. så inte lång stund kvar.
jag känner mig jobbig nu. hela livet har jag hatat närhet, och ibland fasten jag längtar så efter, så kan jag inte ta emot det så som jag vill, för jag är för begränsad just nu i hur jag tänker om mig själv. jag vill inte att han också ska se, känna, hur himla ---- jag är. jag tänker inte skriva ut de orden. jag tänker inte sitta och mobba migsjälv. ja ska inte säga såna ord mer. men jag känner sån extrem längtan efter närhet.
trygghet kanske det är. och det har jag verkligen aldrig känt. jag vill känna mig trygg. jag vill kunna få närhet, ge närhet, trygghet är det kanske samma sak för mig? därför det blir så himla viktigt?

ojoj., nog om det där.
jag har sovit så lite, tror energin är påväg tillbaka, det skulle vara skönt.

jag har glömt berätta, det är ju helt tokigt, att jag glömmer en så viktig grej.
min bästa internet kompis, som jag pratat  extremt mkt med, varje dag hela dagar nästan i perioder, över msn, enbart. kommer och hälsar på mig idag!!! aldrig träffat honom förut för att han alltid bor i andra länder, men idag kommer sebbs hit, ååååh va roligt det ska bli!! vi känner varandra väldigt bra, och förstår oss på varandra. tänker väldigt likt. fungerar väldigt likt. så det ska bli spännande men lite läskigt med.


sebbs

dennis har ju börjat jobba på holmens marknad, det är en second hand affär i göteborg.
så han har alltid med små roliga grejor när han kommer hem och igår så hade han köpt en spegel till mig med guldram. jättesöt är den.


när jag ändå höll på att fota grejor så passa jag på att fota mina fina söta älskade katter också,
de kommer fram och vill bli fotade så fort de hör kameran kan man tro.eller så vill de hjälpa till när man ska fota något, och går över det man ska fota, kanske för att räta till det, "det är finare med slarvigt mamma " eller va fan de nu tror.
de jävlas nog bara,

belly glitterkitten :D hihi det är annakarin som är gudmor och gett henne sitt andranamn, samma som trulsa har. synd att de aldrig blev kompisar som vi planerade...

också lillasyster daizy

det roliga är att de verkligen beter sig som storasyster och lillasyster. daizy tar efter allt belly gör. och de är svartsjuka och tävlar om uppärksamheten. hela tiden. och belly vill ta hand om daizy. men när hon inte vill, så blir belly sur.

jag måste fixa kanske i värstafall reservmodell eftersom annakarin är sjuk. nån som är helst blond, och kan tänka sig stå i kallt vatten liten stund åt gången på natten?
jag ska göra remake på denhär bilden i fotoskolan.

det är ett foto av anton corbjin på courtney love.


hejhej pusspusss!
jag ser att folk går in här varje dag, faktiskt fler än jag trodde. så jag ska försöka skriva oftare, för jag gillar när andra bloggisar uppdateras ofta. så jag ska försöka med det. fast ni får stå ut med lite gnäll. jag ska skriva om roligare saker, snart. jag lovar!


Kommentarer
Postat av: Marielle

ååh seb, har har ja pratat me också på nätet men nu va de länge sen, så vacker pojke!

puss

2008-10-08 @ 11:48:56
Postat av: candy

men kanske att de skulle funka me trulsa o belly nu..de tror jag...när han är så lugn nu o så... fuck va sööööööt sebastian är!awh jättesöt juh..

2008-10-10 @ 15:34:41
URL: http://candylouwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0