mono

min stereo ramla i golvet engång och då gick den sönder
sen fick jag en förstärkare, eller  jag fick LÅNA pappas surround system förstärkare och högtalare
och idag så kortslöt jag den. cp helene
satte i fel kabel nån minut och nu kommer bara ljud ur en högtalare.
MYCKET störande
bara för kablarna var gråa jag kunde la inte veta  exakt vart de skulle vara och trodde man kunde chansa om det var rätt. men nej det var dumt tänkt fick jag sedan veta alla sladdar måste vara kopplade likadant annars går det på en sekund för att kortsluta skiten.
(de brukar vara en röd sladd å en svart, och de ska in i respektive plats på förstärkaren.)
upptäckte sen att den ena ju hade en smal gåare rand på sig.
skitliv.
jag har inte råd med sånahär dyra saker.

här är anna.
.

jag har laddat ner ett mkt bra fotoprogram. gillar det,. det är enkelt och lätt att förstå sig på, och snyggt!  lightroom.
så jag har letat upp bilder från i februari då jag och anna lekte i källaren.

jag vill fortfarande vara kreativ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0