mitt i natten

härom natten..

va läskigt...
jag kunde inte sova.. fick en släng av nån slags ängslighet och en massa tankar i negativa banor.. gick hit. en halv minut senare skriver kim såhär..

DAMIEN säger (01:42):
hörru helen
DAMIEN säger (01:42):
e
DAMIEN säger (01:42):
hur är det egentligen?
RTRDGRL säger (01:42):
aa
RTRDGRL säger (01:42):
just nu sådär
RTRDGRL säger (01:42):
varför undrar du det?
DAMIEN säger (01:42):
jag har alltid mina anledningar.
DAMIEN säger (01:42):
och jag döljer alltid mina källor
DAMIEN säger (01:43):
för de är inte av denna värld.
DAMIEN säger (01:43):
varför sådär?
RTRDGRL säger (01:43):
så skumt att du fråga just som jag kände mig inte så bra
DAMIEN säger (01:44):
visst är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0