It takes forever for the sound to get around

jag vet aldrig vad jag ska skriva längre när det är ljust ute. på natten så kommer jag på massa saker jag tänker oj, detta va bra tänkt, jag borde skriva ner, men sånt här viktigt glömmer man ju inte av. jo jag borde lärt mig att man alltid glömmer av det.
igår var sebastian här,så konstigt på nått sätt, för det kändes lite som att det va så vi brukade umgås förut. vi bruka sitta på min soffa å lyssna musik men att det va längesen. så kändes det. fast han va här första gången. jag har pratat me han på msn i 4 år.jag vill åka till barcelona, det verkar fint där. massa fina saker på husväggar och området han bor i är alla byggnader i gotisk stil, det verkar fint. jag vill åka dit någongång.
jag vill åka till rumänien också eller polen eller tjeckien eller ryssland. jag vill läsa ryska men det går inte på komvux och jag vill ha poäng till mitt gymnasie betyg.dennis visade bilder när han hade pälsmössa med såna öronlappar. så fint. dennis är liiite rysk. såg så ut då :) haha nån hade kommenterat en bild han hade på sig.å sagt, du ser ut som en rysk knarklangare
låter hur hett som helst. hah
jag fick en 50tals kamera. jättefin är den. och en bok. en liten bok som hänger i nyckelknippa. så står det som han skrivit, med helene är livet värt mycket mer



sebs vill inte vara med på kort :(

presenter från dennis.

nu ska jag snart gå och få frukost hos lovisa :) så mysigt.
vart vaken sen 7 så det känns inte som att klockan är kvart i 10


jag har tänkt ge mig ut å fota saker i helgen. jag önskar nån av mina kompisar hade bil och körkort eller att jag hade det. så man kunde åka till fräcka platser och fota där.
nu ska jag fixa mig och gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0