dream of their fall, dream of their death.

jag var så glad idag
verkar som jag kanske får mvg i år med
ska nog gå mer fotokurser i vår
min mellanslagstangentär trasig
jag skulle vilja ha ett nytt, som mellanslagstangenten funkar på ochsom är rent.
det vore bra för detta är så smutsigt. känns som man kan få aids av detta nästan.
en gång slog jag till mellanslagstangenten så hårt så att den flög av
den stod rakt upp en stund sedan föll den åthöger
gipset sitter åt så hårt på högerhand. så jag får ont i handleden då jag skriver

idag fick dennis en present av mig, för jag var så glad och ville sprida lite glädje
en navelpiercing, det är en svart hellokitty liknande katt fast lite ondsintare och rosett har den.
han blev glad
han fick också ipren, han har tandvärk.
jag har ichias och jag tog också en ipren och jag tror faktiskt att det hjälpte

lovisa och jag skall spela in enfilm. eller nej, en filmserie!  och jag vet bakrundslåt till båda.
ojojovabra det ska bli en liten vit kanin ska ha huvudroll

hoppsan
nu flög tangenten av igen dumma tangent
och jag spillde aska på tangentbordet.för säkert 750:onde gången

en gång  så var det en ljus hare som sprang före mig när jag skulle gå nerför julaftonsgatan
den väntade in mig och sprang före.
men jag tappa bort han. precis som alice. men jag sket i att försöka hitta honom.
för jag hade bråttom till alkoholen på citytorget i kortedala.
annars kanske jag hade kommit till underlandet,
spännande att det trots allt ligger någonstans i kortedala.
fast isåna fall finns det två
min källare är också lite som underlandet, fast mer kanske som en motsats, inte som att gå i nån LSD tripp och hitta talande söta djur och blommor utan mer som nån japansk skräckfilm/krigsfilm/pcp psykos vettifan det låter inge tvidare men det är kul. man blir ju så rädd
ährs

dumma gips min hand är gigantisk och nuddar vid massa konstiga tangenter som den inte ska,

                    urs
               jag går av
         jag har så tråkigt
   dennis spelar datorspel


titta det blev en pyramid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0