dont just do something stand here

 jag hatar att tjata på folk. urs jag hatar den här fotouppgiften imorgon ska jag vara klar med bilderna så jag kan vara i labbet hela kvällen och natten säkert. vet inte. men till 12 iaf.

sen är jag förhoppningsvis klar och kan redovisa min remake fotouppgift. jag skiter i courtney bilden nu. ringde upp dennis och fråga om han kan tänka sig stå å balansera på en trädgren. det kunde han. så jag ska väll leta efter stora träd. tror det finns i  trädgårsföreningen? jag vet inte. kanske finns några här i kortedala. jag ska kolla.

glömde ringa komvux i tid idag IGEN. jag måste träffa den personen som har hjälpt mig med ansökningar andra år. jag vet inte vad jag har läst redan, och hur mkt mer poäng som fattas vad jag behöver för att kunna läsa på högskolan sedan.
mina betyg är där. jag vet inte vart mina kopior är.  jag är så slarvig.
på studenten i gymnasiet så kasta jag betygen i en papperskorg. jag va så extremt missnöjd över några ig:n som jag hade. jag borde inte fått ig i tyska tex. jag sov iofs på lektionerna. men jag fick vg på alla delprov i nationella provet och vg eller g på alla andra prov. men gjorde inga läxor. och därför fick jag ig. så sur på jävla tyska läraren ännu.
och sedan var resten enligt mig också påtok för dåligt. men sedan när jag visat betygen då jag beställde nya förra året,så sa alla men du hade ju bra betyg..


jag har egentligen lite bråttom nu.


såfort jag är klar med den här skituppgiften. så ska jag fokusera på flera andra grejor jag tänkt fota som inte har med skoluppgift att göra.
det skulle behövas. det känns bara stress och tvång. tom uppgifter som kännts kul har blivit jobbiga bara för allting jämt går emot mig. det känns verkligen så
ska göra roliga grejor med mini-samurajsvärd(brevöppnare) som dennis har, och mina barbiedockor med lovisa på lördag :D
och så ska jag fota dennis vid en snygg graffitivägg. och sedan finns det skitfräck grej till jag ska göra men den är hemlig. jag måste hitta nån med bil och ett barn som vågar sitta väldigt nära en motorväg.. hmm.  jaja
 :D det ska bli kul.




här e den förra fotouppgiften. den är med på en utställning med flera ur min klass då på en av abf skolorna i göteborg.
det va några som fråga om jag inte kunde visa vad jag gjort i skolan och så. så då kan jag väll visa hela serien här då istället för bara en.

Kommentarer
Postat av: Helena

2008-10-16 @ 18:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0