cakeboi



HEJ, VAD HETER DU? helene cathrin eriksson
VAD ÅT DU TILL FRUKOST? 1 smörgås, brownie kaffe cigg äpplejuice
VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? tittade på sex &the cityfilmen med dennis
BLEV DU FULL? nej.
HUR SER DU UT IDAG?förut hade jag klänning å knäsockar. nu har jag mys-shorts, linne och knäsockar å mössa
VEM HÅNGLADE DU MED SENAST?dennis
VEM ÄR DU KÄR I? dennis
VAD SKA DU GÖRA IDAG?planera lite. jag måste tänka ut några strategier
TYCKER DU OM KEBAB? det smakar som hash
NÄMN NÅGON SOM OGILLAR DIG?jag vet inte vad dom heter
NÄMN NÅGON SOM DU OGILLAR?för många och jag orkar inte ödsla min tid och energi ens på att tänka ut någon som jag ogillar extra mkt.
TYCKER DU OM OSTBÅGAR? NEJ behåll den illaluktande skitenför digsjälv
VAR BOR DU? göteborg
NÄR SOMNADE DU IGÅR/IDAG?hyfsat tidigt tror jag minns inte
SAKNAR DU NÅGON NU OCH ISÅFALL VEM?ja alla
RÖKER DU? ja just nu tillochmed, inomhus! utan öppet fönster SKITÄCKLIGT!
HEJDÅ! dra åt hällskotta din förbannade skithög

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0