snodde det här av saramy för att jag har så tråkigt just nu


OM JUST DIG
NAMN: Helene
FÖDD: nittonde maj 82
BOR: kortedala
SMEKNAMN: hea, nena, hellen. hjärtat. zizzela
FAMILJ: mamma pappa och två systrar, annika och hanna. +min egna familj: jag & dennis och mina katter belly & daizy
SKOLA: ABF

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
SAKNAT NÅGON:ja
ÅNGRAT NÅGOT: nej inte vad jag vet.
LJUGIT: jag ljuger bara om två saker, det gör jag säkert dagligen.
SVIKIT NÅGON: hoppas inte
KÄNNT DIG SÄMST: ja, lätt att få för mig att tro allt dåligt om migsjälv
GRÅTIT: ja men jag minns inte, allt man inte minns har inte hänt.
SKRATTAT: ja jag skrattar jättemycket
VARIT SJUK: nej, hostar nu iofs.
VARIT UTOMLANDS: nej
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: ja jag pratar hellre på msn än i telefon.

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA: nä
SKRATTAR DU OFTA: Ja.
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: rätt neutral, pyttelite ängslig. men det börjar gå över, för jag missa ringa avboka en grej,
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: bra för att vara mig. skiftar lite humör så jag tom tycker det är svårt att hänga med. men mest bra.
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: nej inte funderat. men jag får varje dag typ, bilder i huvet på mig när jag dödat mig. jag är cp.
HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: för många tror jag.
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD:nej det har jag inte haft innan
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: nej jag är kär i dennis
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: på ett sätt inte, kanske inte för mig  jag har en känsla av att jag skulle vara omöjlig att tycka om i längden. men jag vet att det går för många i min släkt ,med nästan föralltid. och jag längtar/hoppasatt jag ska få det så.
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: JAA :D
OM JA, VEM: hihih dennis
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD:inte ens singel kompisar som gilla dejta bytte så fort som en månad... va e de för en  tjej/killtjusare som skrivit detta tro?
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: ja en gång i tiden var det den värsta känslan
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: jag är det nu
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: rolig och snäll mot mig med bra musiksmak, musiksmak verkar vara viktigt för mig?gäller alla iofs. kan inte riktigt tycka om människor som lyssnar på tex iron maiden eller liknande.
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : söt i sättet å söta uttryck å pojksöta leenden. het vet jag inte riktigt hursom menas. snygg å skön att ta på.(som dennis )
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: en kille får va hur den vill men min ska vara lång
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: helst inte blond.
FÅR DU MÅNGA KILLAR: ja jag får dom på posten, ligger en ny jag får kasta ut varje morgon på dörrmattan... :S

UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: typ borde vara svart men blivit brunt.
ÖGON FÄRG: nånslags blå
LÅNGT ELLER KORT HÅR :långt
SNYGG ELLER FUL: jag brukar mest få höra söt.
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: nej. eller ansiktet ibalnd. men aldrig någonsin kroppen
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: ja ibland.
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL:ja men när jag var yngre och nästintill anorektisk så ville folk jag skulle skicka in bilder till agenturer. men jag har aldrig velat.
HAR DU LÅNGA NAGLAR: nått sorts mellanting.
SMINKAR DU DIG: ibland.
VARFÖR, ÄR DU INTE SNYGG UTAN?:jag är inte nöjd med eller utan. så det är skitsamma men om jag vill pigga upp mig, eller göra mig fin och gå ut med mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0