katt

herregud va roliga dom är
dennis skratta så han börja gråta hahaha
belly låg på min mage å jag klappa henne i soffan. å jag förklara för dennis hur belly är att man liksom kan resa sig gå ut i köket med henne i famnen å sen gå tillbaka å lägga sig å hon ligger kvar. går inte iväg som man tror alla katter ska.
sen om hon vill gå å reser sig upp så behöver jag bara säga men snälla belly stanna lite. så stannar hon en stund till. å detta sa jag medans hon försökte gå å jag har nån ynklig röst som jag beskrev för dennis då för att visa honom, men belly stanna å trodde väll jag menade till henne just då.
så hon låg kvar å daizy satt på soffkanten å titta på. belly blev bara mer å mer irriterad.
så skulle hon gå på riktigt jag brukar bara tvinga henne en gång..
men så fastna hon med klon på min tröja å kom inte loss fast hon var jättesur  å verkligen ville gå. såg ut som hon höll på å få lite panik å daizy som titta på henne å jag å dennis som skratta. å sen, medans daizy ser allt, så föll hon dessutom ner igen från soffans ryggstöd,
så när hon väl satt på soffstödet, så titta hon på daizy gjorde arga puffljud, å nått annat argare kattljud å slog daizy, sedan hoppa ner. å daizy såg jättelessen ut.
denis kunde inte  sluta skratta å dessutom tyckte han jättesynd om daizy som fick ta all skit, när det var jag å dennis som gjort det besvärligt för belly.


haha det var igår.. man borde verkligen kunna filma eller visa minnen det var sjukt roligt.

vart en bra och dålig vecka. tok bra på alla sätt utom ett.
om det ska börja med sånt. å  jag ska börja känna mig sån.. jag skulle inte orka., eller ju jag har orkat allt innan. men jag vill inte orkja det just nu.
 
i måndags, så var jag jättesöt hiih . denis hade vart i småland, lördag-måndagkväll.
å när han kom hemså hade jag överraskning vin, chokladkaka med ljus på och enliten pillerburk med godis i som var hjärtformad.
vi upptäckte helgen innan att det var 31 maj han var hos mig första gången å nu alltså  ett halvår sen denna dag. å att han vart borta å jag sakna honom så jag fixa lite mys åtoss... hehe jag är så gullig ibland,



jag håller på med svårast hitills. dessutom ute i allra sista sekund IGEN!
fotouppgiften somgör mig mest ängslig i världen är : 5 st självpoträtt.
HJÄLP MIG LITE SNÄLLA SÖTA :)
vill inte ha menlösa vanliga foton. utan andra.
här är ett jag tog, lite mer skämtsam när jag hade en situation uttänkt. lilla helene sitta på golvet plocka upp glasbitar .
jag tyckte det blev lite fint. fast det var inte alls känslan som jag hade försökt få på detta kort.



jag borde verkligen ta tag i det där. SNARAST


jag vill bara slluta känna mig ful. men jag har skyllt på det varje dag i 3 veckor.

Kommentarer
Postat av: Mia, a.k.a. cyndamoore

Jag som bara känner dig genom bilddagboken tänker genast på självporträttbilder på dig med dina stora ögon (t.ex. http://retardgirl.bilddagboken.se/p/show.html?id=271038762&directlink=1). Det känns som du i ett nötskal med stora och fina ögon. Det kan ju bli menlöst med såna bilder men det kan också bli sjukt snyggt.

2008-12-05 @ 22:14:43
URL: http://cyndamoore.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0