jävla nena

sa dennis förut, du varken lägger upp på bilddagboken eller bloggen.
så nu tänkte jag göra det.
jag har jättetråkigt. jag har spelat klart bioshock i helgen. det gick för fort. ska spela igen men välja att vara ond istället å se hur det går då. jättemkt på väg att bli tevespelsnörd tror jag. :D


igår var en bra men superstressig dag. jag var in till stan innan skolan för att köpa skrivarbläck. fans ingenstans, åkte tom till hisingen inte där heller.,!. hann vara hemma i 5 minuter å föra över de färdiga bilderna på minneskortet så jag skrev ut dem i skolan.
redovisningen gick rätt så bra tror jag.
sedan hade vi betygsamtal.
MVGMVGMVG :D::D
batteriet på mobilen dog då jag prata med lovisa på vägen hem. hon ville jag skulle komma och fika. jag hann säga att jag skulle möta dennis å gå å handla. sen dog det. gick hem till lovisa å sa att jag kunde låna hennes telefon å ringa honom. men att ja kunde vänta med det lite å fika så lovisa fick det till att vara som att jag var där i smyg. haha,
hon bor ju precis vid min hållplats.

i helgen var jag för full. jag ska aldrig bli så full. det är sämst för mig fan vad dåligt det är å bli så full. jag kan bli det hemma men inte ute. jag måste bestämma det.
alltså maria gick hem och jag stannade kvar för jag ville bli mera full. och jag stod i baren å köpte saker hela tiden å drack upp drinkar som om jag var nära döden av törst.., eller nått. urssss,.,INTE MER SÅNT. FUUU.



jag vill ha nått.

den här musiken är så mystisk och jag blir så barnslig. det är mysigt som trolleri.


min terapitant sa nått bra idag men jag ville inte riktigt lyssna. som vanligt så glömmer jag av vad hon säger då det är viktigt för mig att veta.
typiskt.



klockan är alldeles för lite,

kom hit?




pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0