hejhej

jag har noll julkänsla..
det känns inte som jul.
igår när jag var i stenungsund så var  det nästan vårväder. helt fel känns det som.

är så himla trött inte varit såhär trött sen efter gymnasiet. eller jag är inte exakt lika trött som då. då sov jag ungefär dygnet runt i ett halvår.
jag vet varför jag blir såhär. jag har mkt i mitt huvud och mkt runtmig. och jag måste ta det lugnt. inte vara som förr å köra på i 170 som terapi tanten sa. utan måste tvinga mig å varva ner mig, känna efter å det är tydligen mkt mera tröttsamt för mig.
har inte mått så bra det sista men det känns som det kanske vart lite bättre de sista dagarna nu.
tagit itu  å  iaf  PÅBÖRJAT  flyttgrejer nu,packat  lite                
f an   mellanslagstangenten har   flippatuthelt

tror kanske jag fick ordning på den, den sluta liksom inte göra mellanslag utan bara fortsatte av sig själv tills man tryckte nånannansstans

imorgon kanske jag ska byta hårfärg. jag vet inte fall jag vågar riktigt å bleka håret just som det börjar friskna till

här är anna när hon tvättar

härär jag när jag hjälper till


nu skall jag försöka hitta kläder.
nått slags julkalas hos nadia.
alla tjejerna kommer. jag vill gärna dit.
men inte alls på åka iväg humör som jag just sa till anna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0