.....

allt jag önskar just nu... en mp3 spelare, med mina lurar i., för att överrösta allt som skriker i mig, och alla jävla ljud här. jag lyssnar med lurar på datorn, men volymen är på tok för låg, det går inte att höja mer jag har testat allt.. jag hör fortfarande alla andra ljud. jag vill försvinna härifrån jag vill inte vara här. jag vill inte känna mig såhär
jag vill lägga mig i sängen. men alla ljud. jag kommer börja skrika så det hörs istället. jag måste sansa mig.
kanske kunde gå ut och gå.
eller ta en dusch kanske,
jag håller på att sprängas. och det finns vassa saker i badrummet och det finns berg utomhus. jag kan inte göra något. jag måste bara vänta. och jag står inte ut. att vänta är liksom otänkbart.


jag vill gåoch ta en cigg, mendå måste jag lämna stolen och jag kommer höra ljuden. och då ökas sprängkänslorna. jag vill skriva tystare. jag klarar inte de ljuden heller.
jag måste ha högmusik för att stå ut. så brukar det oftast vara om jag blir såhär. men ibland vill jag ha det helt tyst också. även om det lätt kan bli obehagligt.
men oregelbundna ljud gör så det kaosar ännu värre.
jag gör mitt allra bästaför att försöka hålla ihop mig jag kan inte bli distraherad av såntsom stör. jag hittar inget sätt.
jag vill inte gråta.


stackars er. hade det inte vart för att jag måste sitta fast på den här stolen  så skulle jag skriva nånannanstans. hm notepad finns. har ni tur så tar jag bort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0