bättre idag

kommer väll att vara såhärupp och ner tills efter nyår. jag vet att det är extra jobbigt några månader innan jul och sen så blir det enklare på våren.
julen är så dubbel.
både rolig och det värsta man kan utsättas för. men även mysig. och alla barnen. att ge bort presenter till dem man gillar och att de blir glada osv.


hahahaha dennis spelar nått onlinespel. hans nick är sO (en liten spermie.. ) så brukar han ibland lägga till stoned eller eller drunk osv. om han nu är det.
så va det nu idag en som snott hans nick,
zo.stoned. så dennis blev skitförbannad. sa fan han har snott det av mig. jag slår vad om att han inte ens är stenad. fan va jag ska spöa han nu.sedan hahhaha han e rädd för mig! han bara springer iväg.

jag tycker det var sött för jag brukar känna sådant hat emot it-folk som härmas.
och nu sa han samma sak. han sa åh sånt hat.
hahaha


härom dagen så julpynta jag lite. lite adventsljustakar. en i köket å en i vardagsrummet. och ljusslingor som iofs hänger däråret runt men ser till at ha dem tända nu.
och lite glitter häråvar. men väldigt bögigt i rosa å lila nyanser. skulle vi inte flytta under denna tiden så skulle jag vilja ha en svart, vit eller rosa julgran. men det kommer ju fler jular.
mer saker än så pallar jag inte. tror jag inte många i minålder gör heller. vemfan tycker det är fint egentligen med julgardiner med tomtar. stora blinkande fula plastgrejer i fönster och tomtar överallt,.
rött och grönt är inte fint ihop.ens.
bättre med finare färgare om man måste pynta.

igår köpte jag mängder av saker i olika internetaffärer. hittade fina saker på ellos. inreda.com och kitsh.se.
lite smågrejer bara.
det fanns ett överkast till sängen som både jag och dennis gillade, med lila/rosa/rött aktiga färger. sånt vill jag ha!
ska väll vänta å köpa innan vi vet vilken säng vi skall ha där.
så roligt det skall bli att inreda nytt hem!


jag vill ha lite mer foton på denna blogg.
det ser så tråkigt ut med bara text.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0