Sunday always seems to move so slow

ska gå å köpa cigg snart. kommer jag nog inte kunna för det är tydligen helt avspärrat allting här
JOBBIGT :(
måste de leka med sina små pistoler som lovisa så fint uttrycker det,  precis vid min närmsta affär?

Marcus säger (13:47):
kortedala e spännande
LOSTDOLL säger (13:48):
ja alltid nått spännande som händer
Marcus säger (13:48):
precis
Marcus säger (13:48):
va du nere å fotade?
LOSTDOLL säger (13:48):
ska se om jag orkar snart..
Marcus säger (13:48):
dom hade kroppen i ett tält
LOSTDOLL säger (13:49):
va? e kroppen kvar
Marcus säger (13:49):
nån tant sa det när jag frågade och det e väl typ en timme och en kvart sen..så på med skorna och fota död, förintelse och kortedala

ska se på lost highway ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0