see how pretty, see how smart

idag är en sjukt bra dag.
jag ska inte ha bostöd mera !
fick massa beröm av henne och jag gillar bekräftelse haha
hon sa att jag nog inte ser själv vilken skillnad det är. jag är tydligen väldigt mkt mer självsäker. jag vill gärna vara det.

nu lyssnar jag på melvins. melvins är fantastiska.
jag läste en rolig grej i min riktiga dagbok. jag kanske ska skriva av den bara för jag tänker på så vrickade saker och skriver ner där i om nätterna som jag sen glömmer bort
man får ju bjuda lite på sig själv antar jag om man nu ska syssla med blog
och jag är rätt vrickad, därför kommer jag få dela med mig vrickade saker haha




hittat den bilden nånstans. jag har inte tagit fotot och har ingen aning om vem som gjort det. men jag gillar va som står där
det kan ni tänka på. för det är ju HÄR i KORTEDALA i denna lägenhet oftast.. som allt roligt händer...
kanske inte just nu bara..

Kommentarer
Postat av: elin

ja tror det stog utanför där jag bodde förut, på kalendervägen.. fast ovanför..

2008-08-28 @ 17:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0