ojoj

dennis kom just från affären. på vägen hade nån kastat ut en teve. den måste jag gå och fota sen och visa. tanken är ju lite att dokumentera allt som händer i den gråa stadsdelen jag bor i,.
jag önskar jag kunde få kasta ut en teve från högsta våningen. en annan önskan jag länge hade var att få spränga min gamla dator när jag fick en ny. men eftersom jag bara lånat den av mamma å pappa så tog pappa tillbaka den och fixa till den för att ge den till farfar,.hade tatt reda på hur man gör bomb och allt..va ska farfar me den kassa datorn till?!?!
fortfarande lite bitter.. hade längtat så mkt.

Kommentarer
Postat av: dzd

Om du lovar att vara försiktig och dokumentera kan jag ge dig en dator att spränga. ^^

2008-08-28 @ 15:06:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0