hurrahurra

finastfinast


jag var i förra veckan hos betty och hälsa på i köpenhamn. vi var ute och fotade och gjorde lite bus.
fick köpa hennes holgakamera. ÅÅÅH den är så söt. men jag måste tejpa den. för baksidan ramlar av. inte så bra när det sitter film i där bakom. men det är det som är själva charmen med denna lilla kamera. gjord av plast och massa fel på den så man kan aldrig veta hur bilderna kommer bli.

idag ska jag ut å dricka mig lite smygfull med några vänner.
i helgen hittades det en bomb på en bil på vägen jag går till ovrells ica. jag undrar om det var en bomb eller några som var uttråkade, jag har sen jag flytta hemifrån bara bott i händelserika områden., så jag är lite avtrubbad tror jag. tar för givet att det bara är uttråkade barn.
idag stod det i metro att de hittade en bomb på hisingen med. men den var nog riktig. det är ju livsfarligt på hisingen. en ö dessutom. min pojkvän vill bo där. fast han är smålänning också. han vet inte bättre.
dennis säger att mina pussar smakar bajs.:D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0