! ! !

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3194296.ab



höll på att gå av när jag såg. jag ska snart hem till en som heter erik å bygga egna såna djur och siamesiska tvillingar osv. såna saker är så himla äckligt läskigt snyggt






haha jag reagerar inte så mkt längre över när dennis säger gå dän me di
det betyder typ flytta lite på dig,
haha "dina katter är rädda för mig. de springer runt mig å tittar på mig". .-
liten stund senare
" nej dom skojja bara med mig. de lekte med min hand nu."
belly verkar lite paranoid faktiskt ?


tidigare idag såg det ut såhär hos mig jag och lovisa fnissar vanligtvis rätt mkt åt hur nördigt det känns när hon har med sin dator. men detta ser ju ÄNNU värre ut. typ lan-party



jag skrattade ihjäl mig åt lovisas dagbok idag. hon är hysteriskt rolig och skittuff. det är mkt tuffare med blogg än dagbok på helgon.net...tror jag iaf. det känns lite som samma sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0